« wróć do listy

Dodatkowe informacje

Witam wszystkich. Przedmiotem sprzedaży jest Fiat CC Rajdówka. To tak od początku. Rok produkcji to 1993. Jak każdy wie wtedy nie było produkowanych Sportingów. Ale nie jest to przeszczep z jakiejś 700 czy 900. Auto normalnie opuściło odrazu fabrykę z silnikiem 1.1 Samochód został zdjęty z taśmy przez Fiat Auto Poland ( czy jak to się wtedy tam nazywało) i został przerobiony do pucharu. Auto służyło do promocji CC w Polsce. Samochód był przez cały czas garażowany, aż do początku zeszłego roku. Obecny przebieg to 28765 km. Przy przebiegu około 20900 km auto przeszło generalny remont silnika a także dodatkowo został on przerobiony u Chojnackiego. Wyszło 78 km i 100 NM na hamowni. Numer silnika jest można zadzwonić i sprawdzić autentyczność. Wykres z hamowni oczywiście jest do wglądu. Silnik nie bierze oleju, nie puszcza żadnych bąków itd... Jeżdżony na Oleju Castrol Edge 10w60. Zmieniany co 2 miesiące. To co w środku: - Silnik 1.1 SPI jedna przepustnica 78 km i 100 NM. - odcinka przesunięta na 7300 rpm - wolny wydech - zderzak przedni z włókna - wyspawane wzmocnienie na chłodnica i pas przedni - chłodnica miedziana - płyta pod całym silnikiem ( aluminiowa ) od samego zderzaka aż do skraju siedzeń. Wyspawane mocowania itd.. tak żeby miało to ręce i nogi. - sportowa wkładka filtra powietrza king dragona - zawieszenie Krosno Puchar. - przednia maska z włókna ( lekka ) - kierownica Sparco z odsadzeniem - drążek zmiany biegów w środku ( Podwyższony ) - płyta pod nogami pilota - lampka dla pilota - podwyższenia ( płyta) pod nogami kierowcy) + pod stopie na lewą nogę. - ręczny bez zapadki - dwa kubełki Sparco Road - pasy 3 punktowe Shrot - klatka Kałuża - płyta pod zbiornikiem paliwa - zapinki na wszystkich klapach itd... - dystanse aluminiowe oczywiście wyprowadzone na szpilki - wyłącznik prądu w środku ( hebel ) - włącznik/ wyłącznik pompy paliwa - włączanie manulane wiatraka - czarna deska - skrzynia z Palio - rozpórka między kielichami OMP - rozpórka między podłużnicami - obrotek - szybka klema Do tego dodaje trochę gratów: 4 kółka aluminiowe od CC sporting a na nich: 2x- Dunlop Sport 2000 2x- Micheliny Slicki ( do treningu) reszta opon na stalówkach: 4x Micheliny MXT prawie nowe ( dwie założone na felgi) 2x Dębica Vivo dojechane na slicki 2x Debica Frigo też dojechane 2x Dębica Frigo nówki nie jeżdżone 2x Semperit ( jeden dziórawy) 1x Dębica Frigo na zapasie 1x Vico stan dobry Do tego dołożę - zderzak - kolumnę kierownicy - uszczelke Erlinga pod dekiel od zaworów - linkę sprzęgła - Sondę lambda - sprężyny seria przód - sprężyny do tyłu obniżające FKS73VA i jakieś inne pierdoły - jeżeli będzie taka potrzeba mogę załatwić graty blacharskie i inne itd za psie pieniądze. Dla wyszukiwarki: OMP, Sparco, Shrot, Kjs, Rajdy, Klatka A teraz co do rzeczywistości. Stan auta taki jak na zdjęciach. Wiadomo do jakich celów słuzyło auto więc nie będe mówił, że nie ma rys itd... każdy zdaje sobie sprawę z tego. Jednym auto się podoba innym nie dla mnie najważniesze było to żeby, było sprawne technicznie. Buda nie jest nigdzie popękana itd... Naprawde trzyma się solidnie i wszystko jest okey. Oczywiście są rzeczy, które trzeba poprawić. Do wymiany jest kolumna kierownicy ale daje drógą, ręczny odmówił posłuszeństwa i trzeba zmienić linkę. Ostatnio zaczeły falować wolne obroty. Naprawde nie mam czasu żeby to zrobić jeżeli pojawi się wolna chwila postaram się to wszystko zrobić ale naprawde nie obiecuję. Po za tym wszystko sprawne i działa jak powinno. Istnieje możliwość wjechania u mnie na kanał na warsztacie i obejrzenia sobie samemu wszystkiego. Możemy sprawdzić ciśnienie na cylindrach itd... ( Jeżeli toś nie wierzy w mój przyrząd możemy zmierzyć jego) Nie widzę najmniejszego problemu. Samochód sprzedaję naprawdę z wielkim żalem ale zmusza mnie do tego sytuacja. Po prostu brak wolnego czasu i ciągła praca powodują to, że samochód stoi. A do tego potrzebuję pilnie pięniędzy. Nie ma sensu trzymać go na podwórku i patrzeć się na niego za tem taka a nie inne decyzja. Moim zdaniem naprawdę warto go kupić gdyż jest doskonałą podstawą do dalszej rozbudowy i podnoszenia mocy. Pisze tak jak jest i naprawde bez wciskania kota w worku. Serdecznie zapraszam na oględziny samochodu. Telefon kontaktowy to 506-163-614. Z racji pracy itd... proszę być wyrozumiałym ale nie zawsze mogę podnieść słuchawkę w pracy. Zatem proszę dzwonić do skutku. ( do godziny 24) Co do ceny napewno się dogadamy. Jeżeli będą jakieś pytania itd.. na wszystkie odpowiem telefonicznie bo niestety nie sposób wszystkiego opisać na aukcji. Nie odpisuje na żadne smsy więc proszę sobie darować. Więcej zdjęć na email. A Oczywiście OC i Przegląd ważne. Pozdrawiam

Data dodania/aktualizacji: 14 kwietnia 2008

Fiat Cinquecento

  • cena4 999 zł
  • MarkaFiat
  • ModelCinquecento
  • rocznik1993
  • przebieg28 600 km
  • typ nadwoziab.d.
  • pojemność silnika1000 cm3
  • paliwobenzyna
  • skrzynia biegówb.d.
  • napędb.d.
  • kolorb.d.
  • lakier metalicznyb.d.
  • liczba osóbb.d.
  • liczba drzwib.d.
  • Numer ogłoszenia23 163

Dodatkowe wyposażenie

Klatka

Dane do kontaktu

Nie możesz skontaktować się z Ogłoszeniodawcą ponieważ jest to ogłoszenie archiwalne

Popularne osobowe

  • Lata produkcji: 1972 - teraz
    Moc silnika: 45 KM - 201 KM
    Segment: Niższa klasa średnia
  • Lata produkcji: 1995 - teraz
    Moc silnika: 75 KM - 420 KM
    Segment: Klasa średnia
  • Lata produkcji: 1991 - teraz
    Moc silnika: 57 KM - 240 KM
    Segment: Niższa klasa średnia
  • Lata produkcji: 2006 - teraz
    Moc silnika: 420 KM - 525 KM
    Segment: Auta najmniejsze
  • Lata produkcji: 2005 - teraz
    Moc silnika: 1001 KM - 1001 KM
    Segment: Auta sportowe